Regulamin Sklepu www.niezlomny24.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona www.niezlomny24.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb
postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
przez Sklep www.niezlomny24.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i
rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. - Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
Elektronicznych Sklepu www.niezlomny24.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień
niniejszego Regulaminu. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144,
poz.1204 ze zm.),
4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016
r.(Dz.U. 2016 poz. 1823),
4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE - FORMULARZ REJESTRACJI
– formularz dostępny na stronie internetowej www.niezlomny24.plumożliwiający utworzenie Konta. - FORMULARZ ZAMÓWIENIA
– formularz dostępny na stronie internetowej www.niezlomny24.plumożliwiający złożenie
Zamówienia. - KLIENT
– Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. - KONSUMENT
– osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową. - KONTO
– oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o
złożonych Zamówieniach. - NEWSLETTER
– Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez
Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Sklepu
oraz dostępnych w nim Produktów. - PRODUKT
– dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
Klientem a Sprzedawcą. - REGULAMIN
– niniejszy regulamin Sklepu. - SKLEP
– Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.niezlomny24.pl - SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA
– Stowarzyszenie Rozwoju Rodziny Familiaris Consortio, ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice,
KRS: 0000618158, REGON: 364450327, NIP: 2220900681,
adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@niezlomny24.pl, numer telefonu: +48505131999. - SYSTEM OPINII
– Usługa Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie
opinii dotyczących Produktów. - UMOWA SPRZEDAŻY
– Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. - USŁUGA ELEKTRONICZNA
– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem
Sklepu. - USŁUGOBIORCA
– osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej. - ZAMÓWIENIE
– oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. - ZADATEK
– wpłata przez Klienta określonej części należnej kwoty za usługę lub udział w wydarzeniu, dokonana
z wyprzedzeniem przed pełnym wykonaniem umowy. Kwota ta podlega zwrotowi na zasadach
określonych w §7 niniejszego regulaminu.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA - Sklep www.niezlomny24.pl prowadzi rejestrację uczestników na wydarzenia oraz sprzedaż
produktów za pośrednictwem sieci Internet. - Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie
wprowadzone na rynek polski. - Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na
warunkach podanych w jego opisie. - Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)
i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy. - Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się
pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. - Zamówienia można składać:
6.1. poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.niezlomny24.pl)
– 24godziny na dobę przez cały rok,
6.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@niezlomny24.pl, - W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. - Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą
realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY - Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia
udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6.1 oraz 6.2 Regulaminu. - Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje
związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez
przesłanie wiadomości e-mail. - Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
4.1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
4.2. formularz odstąpienia od umowy,
4.3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy. - Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego
paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. - Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z
tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w postaci wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta. - Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie
dołączany do Produktu.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI - Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1. płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności
(DotPay.pl/Przelewy24/PayNow),
1.2. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
1.3. płatność przy odbiorze u dostawy tj. za tzw. pobraniem. - W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje
zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają
dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich
banków. - W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bakowy
numer: 46 1750 0012 0000 0000 3367 0109, Stowarzyszenie Rozwoju Rodziny Familiaris
Consortio, ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice, Numer KRS: 0000618158, REGON: 364450327,
NIP: 2220900681. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr……..”. - W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych
adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od
dostawcy. - Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni
roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. - W przypadku wyboru płatności opisanej w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt
zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU / USŁUGI - Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania
Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego
Produktu. - Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy
Produktu przez przewoźnika:
2.1. Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania
środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru
zapłaty za pobraniem.
2.2. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie
przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
(dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt). - Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Klient może odebrać Produkt osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub
mailowym. - Proces sprzedaży usługi/ rejestracji na wydarzenie wygląda następująco:
5.1. Klient dokonuje zakupu udziału w wydarzeniu.
5.2. Otrzymuje Potwierdzenie złożenia Zamówienia zgodnie z § 4 niniejszego regulaminu
5.3. W części „potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia” (§4 4.1) otrzymuje:
5.3.1. Szczegóły zamówienia, tj. data wydarzenia, całkowity koszt udziału, szczegółowe
informacje dotyczące rodzaju płatności oraz link do płatności Zadatku i/lub całej kwoty.
5.3.2. W przypadku opłacenia jedynie Zadatku, pozostała część płatna będzie:
5.3.2.1. przy odbiorze u dostawy tj. za tzw. pobraniem. (§ 5, 1.3) w miejscu
wydarzenia.
5.3.2.2. z odpowiednim wyprzedzeniem (nie później niż na 14 dni przed
rozpoczęciem wydarzenia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej), za
pośrednictwem linku płatności przesłanym na adres e-mail wskazany W
zamówieniu, wygenerowanym przez Sprzedawcę po zaksięgowaniu Zadatku
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU - Reklamacja z tytułu rękojmi.
1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub
podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne
i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16,
poz.93 ze zm.).
1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania
można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@niezlomny24.pl
lub pisemnie na adres:
ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice.
1.3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
1.4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:
ul. Działkowa 25A, 41-400Mysłowice.
1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w
§10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest
jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego
Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa
koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
1.7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku. - Reklamacja/ odstąpienie od udziału w wydarzeniu.
2.1. W przypadku braku płatności zadatku lub pełnej kwoty za udział w wydarzeniu w terminie do
siedmiu dniu od złożenia Zamówienia, Zamówienie zostaje automatycznie anulowane i nie
wymaga podejmowania jakichkolwiek działań ze strony Klienta.
2.2. W przypadku opłacenia przez Klienta udziału – zawiadomienie o rezygnacji z udziału oraz
zgłoszenie odpowiedniego żądania należy dokonać niezwłocznie za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres wskazany w wiadomościach potwierdzających złożenie zamówienia
i/lub opłacenia Zadatku, lub całości kwoty za udział.
2.3. Zwrot wpłaconej kwoty zależny jest od terminu złożenia rezygnacji i szczegółowo opisany
w §8, 12 niniejszego Regulaminu.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY - Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub
podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej
odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni (chyba, że
przy opisie produktu oznaczono dłuższy czas). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy. - W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub
podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub
przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam
odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. - W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:
ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice. - Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za
zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający
poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki
mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym. - Z zastrzeżeniem pkt 6, 8 oraz 12 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości
Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie
zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z
zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14
dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. - Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy
Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie
jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów. - Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu,
o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od
Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub
podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej. - Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży,
zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. - Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu,
mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa
w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub
podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
10.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb,
10.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
10.3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
10.4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od
umowy,
10.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia. - Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi,
w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle
określonym. - W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu Klientowi
12.1. przysługuje zwrot zadatku (rezygnacja musi nastąpić nie później niż na 14 dni przed
wydarzeniem i do 14 dni od złożenia zamówienia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi
inaczej)
12.2. przysługuje zwrot kosztu udziału w wydarzeniu (pomniejszony o zadatek, jeżeli miała
miejsce płatność całości kwoty za udział w wydarzeniu) w przypadku rezygnacji do 7 dni
przed organizowanym wydarzeniem, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
12.3. przysługuje zwrot Zadatku i/lub kwoty za udział w wydarzeniu w przypadku nie
wywiązania się z wykonania usługi ze strony Sprzedającego. Sprzedawca dokona zwrotu
wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się
na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi
niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni.
12.4. nie przysługuje zwrot Zadatku i/lub kwoty za udział w wydarzeniu, jeśli rezygnacja
nastąpi w terminie innym niż określone w Regulaminie (§8 12.1, 12.2)
§ 9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B) - W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców
nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10
Regulaminu. - Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym
Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy
Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta
niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. - Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami
udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części
bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt
zawarcia Umowy Sprzedaży. - Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez
Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi
odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia
Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie
przesyłki. - W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący
Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach
tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu,
obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności
przewoźnika. - Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu
Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
§ 10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
(obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.) - Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy
spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod
warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego. - Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest
objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
2.1. niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
2.2. odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z §
7Regulaminu,
2.3. prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z § 8 Regulaminu. - Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony
konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada
charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w
szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności. - Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną
instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta
jak również Prezesa UOKiK.
§ 11
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH - Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2. prowadzenie Konta w Sklepie,
1.3. System Opinii,
1.4. Newsletter. - Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach
określonych w Regulaminie. - Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.
Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 1
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE
USŁUGELEKTRONICZNYCH - Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę
może być odpłatne. - Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie
zawierana jest na czas nieoznaczony.
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia
Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia
Zamówienia, albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę. - umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Systemu Opinii
zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia opinii albo
zaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę. - umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana
jest na czas nieoznaczony. - Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługujesię Usługodawca:
5.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
5.2. dostęp do poczty elektronicznej,
5.3. przeglądarka internetowa,
5.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript. - Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi
obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
trzecich. - Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 13
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH - Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorcamoże składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
biuro@niezlomny24.pl. - W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Usługodawcę. - Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od momentu zgłoszenia. - Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 14
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH - Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym
i bezterminowym (prowadzenie Konta, Newsletter). - Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
na adres:
biuro@niezlomny24.pl. - Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze
ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności,
gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do
zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku
wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres
wypowiedzenia). - Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 15
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA - Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.niezlomny24.pl
korzystają z ochrony prawno-autorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt3 oraz elementów
zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia
majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Stowarzyszenie Rozwoju
Rodziny Familiaris Consortio. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną
Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.niezlomny24.pl,
bez zgody Usługodawcy - Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,
któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony
www.niezlomny24.plstanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i
skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną. - Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej
Sklepu pod adresem www.niezlomny24.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie
w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie
materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem
www.niezlomny24.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE - Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego. - Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane
w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu,
z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak
nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu. - Sądowe rozstrzyganie sporów:
4.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym
jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają
poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia
17listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
4.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) nie będącym
jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy. - Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów
rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd
polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów
Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny
jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument
może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. - Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za
pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.