Regulamin Sklepu www.niezlomny24.pl
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Strona www.niezlomny24.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb
    postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
    przez Sklep www.niezlomny24.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i
    rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
    Elektronicznych Sklepu www.niezlomny24.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień
    niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144,
    poz.1204 ze zm.),
    4.2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
    4.3. Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016
    r.(Dz.U. 2016 poz. 1823),
    4.4. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne
    właściwe przepisy prawa polskiego.
    § 2
    DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
  5. FORMULARZ REJESTRACJI
    – formularz dostępny na stronie internetowej www.niezlomny24.plumożliwiający utworzenie Konta.
  6. FORMULARZ ZAMÓWIENIA
    – formularz dostępny na stronie internetowej www.niezlomny24.plumożliwiający złożenie
    Zamówienia.
  7. KLIENT
    – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  8. KONSUMENT
    – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej
    działalnością gospodarczą lub zawodową.
  9. KONTO
    – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie
    teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o
    złożonych Zamówieniach.
  10. NEWSLETTER
    – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez
    Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Sklepu
    oraz dostępnych w nim Produktów.
  11. PRODUKT
    – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między
    Klientem a Sprzedawcą.
  12. REGULAMIN
    – niniejszy regulamin Sklepu.
  13. SKLEP
    – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.niezlomny24.pl
  14. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA
    – Stowarzyszenie Rozwoju Rodziny Familiaris Consortio, ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice,
    KRS: 0000618158, REGON: 364450327, NIP: 2220900681,
    adres poczty elektronicznej (e-mail): biuro@niezlomny24.pl, numer telefonu: +48505131999.
  15. SYSTEM OPINII
    – Usługa Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie
    opinii dotyczących Produktów.
  16. UMOWA SPRZEDAŻY
    – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  17. USŁUGA ELEKTRONICZNA
    – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem
    Sklepu.
  18. USŁUGOBIORCA
    – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
    której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  19. ZAMÓWIENIE
    – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  20. ZADATEK
    – wpłata przez Klienta określonej części należnej kwoty za usługę lub udział w wydarzeniu, dokonana
    z wyprzedzeniem przed pełnym wykonaniem umowy. Kwota ta podlega zwrotowi na zasadach
    określonych w §7 niniejszego regulaminu.
    § 3
    INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
  21. Sklep www.niezlomny24.pl prowadzi rejestrację uczestników na wydarzenia oraz sprzedaż
    produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  22. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie
    wprowadzone na rynek polski.
  23. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
    przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na
    warunkach podanych w jego opisie.
  24. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)
    i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  25. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
    Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się
    pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  26. Zamówienia można składać:
    6.1. poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.niezlomny24.pl)
    – 24godziny na dobę przez cały rok,
    6.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@niezlomny24.pl,
  27. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
  28. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
    akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  29. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą
    realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
    § 4
    ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
  30. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia
    udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6.1 oraz 6.2 Regulaminu.
  31. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  32. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje
    związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez
    przesłanie wiadomości e-mail.
  33. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    4.1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
    4.2. formularz odstąpienia od umowy,
    4.3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  34. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego
    paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  35. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z
    tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w postaci wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.
  36. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie
    dołączany do Produktu.
    § 5
    SPOSOBY PŁATNOŚCI
  37. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    1.1. płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności
    (DotPay.pl/Przelewy24/PayNow),
    1.2. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    1.3. płatność przy odbiorze u dostawy tj. za tzw. pobraniem.
  38. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje
    zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają
    dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich
    banków.
  39. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bakowy
    numer: 46 1750 0012 0000 0000 3367 0109, Stowarzyszenie Rozwoju Rodziny Familiaris
    Consortio, ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice, Numer KRS: 0000618158, REGON: 364450327,
    NIP: 2220900681. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr……..”.
  40. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych
    adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od
    dostawcy.
  41. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni
    roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  42. W przypadku wyboru płatności opisanej w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt
    zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
    § 6
    KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU / USŁUGI
  43. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania
    Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego
    Produktu.
  44. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy
    Produktu przez przewoźnika:
    2.1. Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania
    środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo
    od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru
    zapłaty za pobraniem.
    2.2. Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie
    przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki
    (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  45. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  46. Klient może odebrać Produkt osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub
    mailowym.
  47. Proces sprzedaży usługi/ rejestracji na wydarzenie wygląda następująco:
    5.1. Klient dokonuje zakupu udziału w wydarzeniu.
    5.2. Otrzymuje Potwierdzenie złożenia Zamówienia zgodnie z § 4 niniejszego regulaminu
    5.3. W części „potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia” (§4 4.1) otrzymuje:
    5.3.1. Szczegóły zamówienia, tj. data wydarzenia, całkowity koszt udziału, szczegółowe
    informacje dotyczące rodzaju płatności oraz link do płatności Zadatku i/lub całej kwoty.
    5.3.2. W przypadku opłacenia jedynie Zadatku, pozostała część płatna będzie:
    5.3.2.1. przy odbiorze u dostawy tj. za tzw. pobraniem. (§ 5, 1.3) w miejscu
    wydarzenia.
    5.3.2.2. z odpowiednim wyprzedzeniem (nie później niż na 14 dni przed
    rozpoczęciem wydarzenia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej), za
    pośrednictwem linku płatności przesłanym na adres e-mail wskazany W
    zamówieniu, wygenerowanym przez Sprzedawcę po zaksięgowaniu Zadatku
    § 7
    REKLAMACJA PRODUKTU
  48. Reklamacja z tytułu rękojmi.
    1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub
    podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne
    i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16,
    poz.93 ze zm.).
    1.2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania
    można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    biuro@niezlomny24.pl
    lub pisemnie na adres:
    ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice.
    1.3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
    informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
    wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
    przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
    1.4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:
    ul. Działkowa 25A, 41-400Mysłowice.
    1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
    dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    1.6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w
    §10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest
    jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego
    Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa
    koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    1.7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.
  49. Reklamacja/ odstąpienie od udziału w wydarzeniu.
    2.1. W przypadku braku płatności zadatku lub pełnej kwoty za udział w wydarzeniu w terminie do
    siedmiu dniu od złożenia Zamówienia, Zamówienie zostaje automatycznie anulowane i nie
    wymaga podejmowania jakichkolwiek działań ze strony Klienta.
    2.2. W przypadku opłacenia przez Klienta udziału – zawiadomienie o rezygnacji z udziału oraz
    zgłoszenie odpowiedniego żądania należy dokonać niezwłocznie za pośrednictwem poczty
    elektronicznej na adres wskazany w wiadomościach potwierdzających złożenie zamówienia
    i/lub opłacenia Zadatku, lub całości kwoty za udział.
    2.3. Zwrot wpłaconej kwoty zależny jest od terminu złożenia rezygnacji i szczegółowo opisany
    w §8, 12 niniejszego Regulaminu.
    § 8
    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  50. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub
    podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej
    odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni (chyba, że
    przy opisie produktu oznaczono dłuższy czas). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
    udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  51. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub
    podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub
    przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później
    niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam
    odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  52. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:
    ul. Działkowa 25A, 41-400 Mysłowice.
  53. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za
    zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający
    poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia
    charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10
    Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki
    mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  54. Z zastrzeżeniem pkt 6, 8 oraz 12 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości
    Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
    Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie
    zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z
    zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14
    dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  55. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy
    Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie
    jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
  56. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu,
    o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od
    Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub
    podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
    zdarzenie nastąpi wcześniej.
  57. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży,
    zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  58. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu,
    mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa
    w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  59. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub
    podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
    10.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
    według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
    potrzeb,
    10.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
    opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
    zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    10.3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
    swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    10.4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
    usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
    świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od
    umowy,
    10.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub
    mająca krótki termin przydatności do użycia.
  60. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi,
    w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle
    określonym.
  61. W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu Klientowi
    12.1. przysługuje zwrot zadatku (rezygnacja musi nastąpić nie później niż na 14 dni przed
    wydarzeniem i do 14 dni od złożenia zamówienia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi
    inaczej)
    12.2. przysługuje zwrot kosztu udziału w wydarzeniu (pomniejszony o zadatek, jeżeli miała
    miejsce płatność całości kwoty za udział w wydarzeniu) w przypadku rezygnacji do 7 dni
    przed organizowanym wydarzeniem, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
    12.3. przysługuje zwrot Zadatku i/lub kwoty za udział w wydarzeniu w przypadku nie
    wywiązania się z wykonania usługi ze strony Sprzedającego. Sprzedawca dokona zwrotu
    wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
    chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się
    na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Zwrot nastąpi
    niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni.
    12.4. nie przysługuje zwrot Zadatku i/lub kwoty za udział w wydarzeniu, jeśli rezygnacja
    nastąpi w terminie innym niż określone w Regulaminie (§8 12.1, 12.2)
    § 9
    POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
  62. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców
    nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10
    Regulaminu.
  63. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym
    Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy
    Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta
    niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  64. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami
    udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części
    bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt
    zawarcia Umowy Sprzedaży.
  65. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
    uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez
    Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi
    odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia
    Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie
    przesyłki.
  66. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący
    Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach
    tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu,
    obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności
    przewoźnika.
  67. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
    natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu
    Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
    § 10
    POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
    (obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.)
  68. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy
    spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod
    warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
  69. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest
    objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
    2.1. niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
    2.2. odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z §
    7Regulaminu,
    2.3. prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z § 8 Regulaminu.
  70. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony
    konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada
    charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w
    szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
  71. Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną
    instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta
    jak również Prezesa UOKiK.
    § 11
    RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  72. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
    1.2. prowadzenie Konta w Sklepie,
    1.3. System Opinii,
    1.4. Newsletter.
  73. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach
    określonych w Regulaminie.
  74. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.
    Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
    § 1
    WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE
    USŁUGELEKTRONICZNYCH
  75. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę
    może być odpłatne.
  76. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
    2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie
    zawierana jest na czas nieoznaczony.
    2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia
    Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia
    Zamówienia, albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  77. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Systemu Opinii
    zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia opinii albo
    zaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę.
  78. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana
    jest na czas nieoznaczony.
  79. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
    posługujesię Usługodawca:
    5.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    5.2. dostęp do poczty elektronicznej,
    5.3. przeglądarka internetowa,
    5.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  80. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi
    obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
    trzecich.
  81. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  82. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    § 13
    REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  83. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
    Usługobiorcamoże składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
    biuro@niezlomny24.pl.
  84. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
    przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
    kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
    Usługodawcę.
  85. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
    dni od momentu zgłoszenia.
  86. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
    podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
    § 14
    WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  87. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym
    i bezterminowym (prowadzenie Konta, Newsletter).
  88. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
    przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
    na adres:
    biuro@niezlomny24.pl.
  89. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze
    ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności,
    gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do
    zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku
    wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres
    wypowiedzenia).
  90. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  91. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
    każdym czasie w drodze porozumienia stron.
    § 15
    WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
  92. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.niezlomny24.pl
    korzystają z ochrony prawno-autorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt3 oraz elementów
    zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia
    majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Stowarzyszenie Rozwoju
    Rodziny Familiaris Consortio. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną
    Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.niezlomny24.pl,
    bez zgody Usługodawcy
  93. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,
    któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony
    www.niezlomny24.plstanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i
    skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  94. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej
    Sklepu pod adresem www.niezlomny24.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie
    w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie
    materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem
    www.niezlomny24.pl użyte są w celach informacyjnych.
    § 16
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  95. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  96. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
    zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  97. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane
    w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu,
    z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak
    nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą
    rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  98. Sądowe rozstrzyganie sporów:
    4.1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym
    jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają
    poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia
    17listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
    4.2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) nie będącym
    jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi
    właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  99. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów
    rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania
    reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd
    polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej
    http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów
    Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny
    jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument
    może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
    lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  100. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za
    pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod
    adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.